Friday, July 30, 2010

Reede- päev!



Reede on kah päev! Nagu vanade eestlaste väljendis kahtlematult esile tuleb, on ka reede päev. see tähendab, et täna peaks kah ikka blogisse kirjutama.
Täna, varahommikul, poole kahe paiku, sain kõne Karlilt. Ta on Liisu mees. Või nii nad üksteisele lastelaagris kuulutasid. Karl ütles mulle , et on pähe võtnud oma reisipambud minu poole tuua ja ise linna peale minna. Muidugi olin mina kohe nõus ja aabivalmis nagu ma ikka olen, jäin neid ootama. Veidi peale seda seiklesime Magnuse, Raili ja Mammuga randa, kus me rääkisime võitluskunstidest ja kus Raili oma naba jootis. Siis seiklesime Tagasi linna poole, kus Railit ründas mesilasteparv, kellele me Magnusega peksa tegime.

1 comment:

  1. mina küll kuulsin teistsugust juttu.. samal ajal, kui raili mesilasega võitles, seisite teie kõrval ja naersite. ja mingit peksa tegemist ei olnud. keda nüüd uskuda..? .D

    ReplyDelete